Sinnesmarknadsföring – årets marknadsföringsbok

Idag tillades författarna till boken Sinnesmarknadsföring Bertil Hultén, Niklas Broweus och Marcus van Dijk utmärkelsen Årets Marknadsföringsbok vid den årliga Tendensdagen.

 

I sin motivering skriver juryn:

Författarna har i boken Sinnesmarknadsföring på ett utmärkt sätt givit läsaren en inspirationskälla för nya vägar inom marknadsföring baserat på praktiska exempel och en teoretisk ram.

 

Jag läste boken i somras, skrev ett par inlägg om den på min förra blogg och kan bara hålla med juryn vad det gäller inspirationskälla.

 

Mina inlägg om boken:

Sinnesmarknadsföring – ger mig som läsare mersmak

Ljudet – talar direkt till dina känslor

Annonser

Etiketter: , , , , ,

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s


%d bloggare gillar detta: