Ny blogg till tonerna av U2

Håller på att starta en ny blogg. Tänkte sluta blogga på min nuvarande och istället börja skriva via wordpress plattform. Har bloggat nästan exakt ett år om kommunikation på bloggagratis.se. Bloggen har varit till stor nytta i när jag pluggade Strategisk information och PRBerghs. Inte nog med att jag använde bloggen som ett redskap för att lära mig alla modeller och teorier. Jag har dessutom lärt känna andra som är intresserade av kommunikation.

Nu vill jag ha något nytt, något fräschare som erbjuder mer. Nu känner jag att det är dags att byta.

Testar inställningar och justerar till tonerna av U2.

Etiketter: , , ,

Kommentera

